Verzenden en afhalen FAQ

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Wij verzenden via PostNL. Een betrouwbaar gebleken partner, die het ons mogelijk maakt alle bestellingen die voor 18.00 uur zijn afgehandeld, nog dezelfde werkdag te verzenden.

Wat is de levertermijn?

Bestellingen die zijn besteld en betaald, worden binnen 1 tot 4 werkdagen verzonden. De bestelling zal dan normaal gesproken de daarop volgende dag op het aangegeven adres worden aangeboden door PostNL.

Hoe weet ik wat ik kwijt ben aan verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht en het formaat van het pakket. De site berekent automatisch de verzendkosten. Het is ook mogelijk om artikelen af te halen. Neem hierover contact met ons op. We hebben namelijk geen fysieke winkel met reguliere openingstijden en werken daarom alleen op afspraak. Ook kunnen wij in overleg artikelen die te groot of te zwaar zijn om te verzenden, bezorgen.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Alle pakketten worden door ons aan het eind van de werkdag online aangemeld bij PostNL. Je ontvangt van ons op dat moment een mail met een Track & Trace code waarmee je je zending kunt volgen. Mocht je bestelling vertraagd zijn, neem dan contact met ons op.

Kan ik ook aangeven wanneer of hoe laat mijn bestelling wordt afgeleverd?

Met de ontvangen Track & Trace code kun je online kijken hoe laat het pakket zal worden bezorgd, zodat je daar rekening mee kunt houden. Via de Track & Trace e-mail kun je op de PostNL tracking site of via de app van PostNL de dag en/of tijd van de bezorging wijzigen. Dit kan vanaf het moment dat het pakket de eerste sorteerscan krijgt tot 06.00 uur op de dag van bezorging. Je kunt dus al vóór de eerste bezorging aangeven waar en wanneer je het pakket wilt ontvangen. Komt het dan nog steeds niet gelegen? Dan kun je het eenvoudig bij de dichtstbijzijnde PostNL-locatie laten bezorgen. Een 100% garantie dat deze exact op de gekozen dag door PostNL wordt aangeboden, kunnen we echter niet bieden.

Kan ik mijn bestelling ook bij de buren of op mijn werkadres laten bezorgen?

Ja dat is mogelijk. Je kunt tijdens het afhandelen van je bestelling een ander verzendadres invullen. 

Wat moet ik doen als mijn pakket beschadigd is?

We vragen je een beschadiging aan je pakket of aan de inhoud, binnen 48 uur na ontvangst te melden via een e-mail naar klantenservice@dekofferzolder.nl of telefonisch op 06-28 20 20 07. Meer informatie kun je vinden onder Retourneren.

Versturen jullie ook naar het buitenland?

Vooralsnog versturen we alleen pakketten binnen Nederland, België., Luxemburg, Duitsland, Frankrijk en Groot-Brittannië.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen bij een PostNL afhaalpunt?

Je kunt ervoor kiezen om je bestelling op een PostNL afhaallocatie te laten bezorgen. Tijdens het bestelproces kun je bij de opmerkingen aangeven bij welk PostNL punt je het pakket wilt laten bezorgen. Zodra je bestelling in de door jou gekozen locatie is aangekomen ontvang je een bericht van PostNL. Na ontvangst van dit bericht heb je 2 weken de tijd om je bestelling af te halen. Mocht je je bestelling niet af kunnen halen in deze periode, dan zal deze automatisch teruggestuurd worden naar de Kofferzolder. 

Bezorgen jullie ook?

Artikelen die niet verzonden kunnen worden, kunnen eventueel bezorgd worden. Informeer naar de mogelijkheden en tarieven! 

Kan ik de bestelling ook afhalen?

Het is ook mogelijk om je bestelling bij ons af te halen. Sommige artikelen zijn zelfs zo groot of zwaar dat we ze niet verzenden. Afhalen is dan de enige mogelijke optie tijdens het afrekenen in onze webwinkel. Ophalen kan, in overleg, in Voorst. Eventueel kunnen wij de bestelling ook bezorgen. Informeer hiervoor wel eerst naar de mogelijkheden en tarieven!

Heb je een klacht?

Wij doen onze uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent, bijvoorbeeld over een product, de wijze van betaling of de levering. Laat het ons dan weten door een e-mail te sturen naar klantenservice@dekofferzolder.nl. Vermeld daarin je persoonsgegevens, de aard van je klacht en eventueel je bestelnummer en de datum van je bestelling. Je ontvangt dan binnen 5 werkdagen een reactie van ons. Uiteraard zullen wij ons best doen om je klacht naar tevredenheid op te lossen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.